Flaga Unii Europejskiej
Flaga Unii Europejskiej
Ilustracja dekoracyjna do scenariusza

Etnodizajn. Przeszłość we współczesnej narracji

SPIS TREŚCI

QR Code https://edu.ariadna.bs.katowice.pl/?sciezki-edukacyjne=11595

Wstęp

Autorzy: Sylwia Kurcab, Danuta Cholewa, Małgorzata Pietrzak
Etap edukacyjny
Edukacja szkolna - Klasy IV-VIII
Przedmioty
Edukacja polonistyczna
Liczba jednostek lekcyjnych
1, 2-3

Wprowadzenie

Nauczyciel. wyjaśnia pojęcie strój ludowy. Określa funkcje stroju: praktyczny/użytkowy, społeczny, estetyczno-artystyczny, regionalny, rytualny, magiczny, materiał pomocniczy nr 1 – „Strój bytomski, Dress code”, materiał pomocniczy nr 3 – Czy i jak badać strój ludowy?, prosi uczniów o zastanowienie się nad funkcjami stroju ludowego. Zawiesza w klasie arkusze z definicjami, zadaniem uczniów jest dopasowanie pojęć do definicji. (materiał pomocniczy nr 2 – Funkcje stroju). Miniwykład prowadzony przez nauczyciela „Wpływ młody europejskiej na strój ludowy w XIX wieku”.

Licencja scenariusza
Domena publiczna
Udostępnianie scenariusza
Scenariusz stworzony

Twój scenariusz został zapisany.

No data was found

Czy chcesz usunąć ścieżkę?

Załączniki
Załączniki
Upsss! Coś poszło nie tak.
Załączniki
Załączniki
Upsss! Coś poszło nie tak.
Czy chcesz usunąć to medium?
Informacje podstawowe
Trwa generowanie pliku PDF

Automatyczne pobieranie powinno rozpocząć się w ciągu kilku sekund.

Materiały dla ucznia
Tytuł rozdziału: *
Treść:
Formularz zgłaszania błędu
Jeśli widzisz na tej stronie błąd, zgłoś go zespołowi redakcyjnemu.
Tytuł scenariusza, którego dotyczy zgłoszenie:
Etnodizajn. Przeszłość we współczesnej narracji
Czego dotyczy zgłoszenie:
Do kogo wysłać zgłoszenie?
Opisz błąd *