Flaga Unii Europejskiej
Flaga Unii Europejskiej
Ilustracja dekoracyjna do scenariusza

Etnodizajn. Przeszłość we współczesnej narracji

CONTENTS

QR Code https://edu.ariadna.bs.katowice.pl/en/?sciezki-edukacyjne=11595

Introduction

Authors: Sylwia Kurcab, Danuta Cholewa, Małgorzata Pietrzak
Educational stage
School education (class 4-8)
Subjects
Polish studies education
Number of lesson units
1, 2-3

Introduction

Nauczyciel. wyjaśnia pojęcie strój ludowy. Określa funkcje stroju: praktyczny/użytkowy, społeczny, estetyczno-artystyczny, regionalny, rytualny, magiczny, materiał pomocniczy nr 1 – „Strój bytomski, Dress code”, materiał pomocniczy nr 3 – Czy i jak badać strój ludowy?, prosi uczniów o zastanowienie się nad funkcjami stroju ludowego. Zawiesza w klasie arkusze z definicjami, zadaniem uczniów jest dopasowanie pojęć do definicji. (materiał pomocniczy nr 2 – Funkcje stroju). Miniwykład prowadzony przez nauczyciela „Wpływ młody europejskiej na strój ludowy w XIX wieku”.

Scenario license
Public Domain
Sharing scenario
Scenario created

Your scenario has been saved.

No data was found

Czy chcesz usunąć ścieżkę?

Attachments
Attachments
Upsss! Coś poszło nie tak.
Attachments
Attachments
Upsss! Coś poszło nie tak.
Czy chcesz usunąć to medium?
Basic information
Trwa generowanie pliku PDF

Automatyczne pobieranie powinno rozpocząć się w ciągu kilku sekund.

Materials for a student
Chapter title: *
Content:
Error report form
Jeśli widzisz na tej stronie błąd, zgłoś go zespołowi redakcyjnemu.
Title of the affected scenario:
Etnodizajn. Przeszłość we współczesnej narracji
What the report is about
Who to send the report to
Describe the error *