Flaga Unii Europejskiej
Flaga Unii Europejskiej

Etnodizajn. Przeszłość we współczesnej narracji

INHALTSVERZEICHNIS

QR Code https://edu.ariadna.bs.katowice.pl/de/?sciezki-edukacyjne=11595

Einleitung

Von: Sylwia Kurcab, Danuta Cholewa, Małgorzata Pietrzak
Bildungsstufe
Schulbildung (Klassen IV-VIII)
Schulfächer
Polonistik
Anzahl der Einheiten
1, 2-3

Wprowadzenie

Nauczyciel. wyjaśnia pojęcie strój ludowy. Określa funkcje stroju: praktyczny/użytkowy, społeczny, estetyczno-artystyczny, regionalny, rytualny, magiczny, materiał pomocniczy nr 1 – „Strój bytomski, Dress code”, materiał pomocniczy nr 3 – Czy i jak badać strój ludowy?, prosi uczniów o zastanowienie się nad funkcjami stroju ludowego. Zawiesza w klasie arkusze z definicjami, zadaniem uczniów jest dopasowanie pojęć do definicji. (materiał pomocniczy nr 2 – Funkcje stroju). Miniwykład prowadzony przez nauczyciela „Wpływ młody europejskiej na strój ludowy w XIX wieku”.

Lizenz des Szenarios
Öffentliche Domäne
Freigabe des Szenarios
Formular für die Fehlermeldung
Jeśli widzisz na tej stronie błąd, zgłoś go zespołowi redakcyjnemu.
Der Titel des Szenarios, auf das sich die Anmeldung bezieht:
Etnodizajn. Przeszłość we współczesnej narracji
Gegenstand der Meldung
An wen ist die Anmeldung zu senden
Beschreiben Sie den Fehler *