INHALTSVERZEICHNIS
Nauczyciel. wyjaśnia pojęcie strój ludowy. Określa funkcje stroju: praktyczny/użytkowy, społeczny, estetyczno-artystyczny, regionalny, rytualny, magiczny, materiał pomocniczy nr 1 – „Strój bytomski, Dress code”, materiał pomocniczy nr 3 – Czy i jak badać strój ludowy?, prosi uczniów o zastanowienie się nad funkcjami stroju ludowego. Zawiesza w klasie arkusze z definicjami, zadaniem uczniów jest dopasowanie pojęć do definicji. (materiał pomocniczy nr 2 – Funkcje stroju). Miniwykład prowadzony przez nauczyciela „Wpływ młody europejskiej na strój ludowy w XIX wieku”.
Zakładka “Scenariusz” jest dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników. Aby uzyskać dostęp do zawartych tam treści, zarejestruj się lub zaloguj.
INHALTSVERZEICHNIS
Ihr Szenario wurde gespeichert.
Automatyczne pobieranie powinno rozpocząć się w ciągu kilku sekund.